REGULAMENT CONCURS VANZARI "AUSTRIA 2018"

   

      

 

 

1. Organizatori

Concursul de Vanzari "AUSTRIA 2018" este organizat de COLOP Romania srl, subsidiara a COLOP Austria,cu sediul in Bucuresti, str. Somesului Nr. 1, 012157, numita in continuare ORGANIZATOR

Castigatorilor concursului li se vor acorda premii, conform procedurilor si dispozitiilor prezentului Regulament.

 

2. Participanti

a). Participantii la concurs sunt parteneri si colaboratori ai COLOP Romania srl, persoane juridice inregistrate in Romania, angajati in promovarea si distributia produselor COLOP.

b). Se considera participant fiecre persoana juridica in parte (pe fiecare cod fiscal separat). Grupurile de firme nu pot cumula cifrele de afaceri sau punctele acumulate.

b). Participarea la Concursul de Vanzari "AUSTRIA 2018" presupune acceptarea tacita si in totalitate a prezentului regulament si indeplinirea conditiilor de participare prezentate mai jos:

 

3. Premii

COLOP Romania impreuna cu COLOP Austria organizeaza excursia "AUSTRIA 2018" in scopul vizitarii noilor facilitati de productie COLOP. Durata excursiei este de 4 zile (de joi pana Duminica). Perioada aproximativa: Mai-Iunie 2018.

Scopul concursului este desemnarea participantilor la acest eveniment.

 

4. Regulamentul concursului

a). Perioada de desfasurare a concursului este 01 Martie 2017 - 28 Februarie 2018.

b). Produsele vizate de concurs sunt: Stampile, consumabile, accesorii si alte produse COLOP prezentate in catalogul oficial COLOP, denumite in continuare Produse COLOP.

c). Castigatorii vor putrea desemna un reprezentant care va participa GRATUIT la excursia "AUSTRIA 2018".

 

5. Desemnarea castigatorilor. Exista doua modalitati de desemnare a castigatorilor:

a). TOP VANZARI. Teritoriul national se imparte in zone corespunzatoare regiunilor de dezvoltare. Pe fiecare regiune de dezvoltare se calculeaza un Top Vanzari separat. Se ia in calcul suma valorii facturilor pentru produse COLOP. Pe fiecare zona de dezvoltare se desemneaza 2 castigatori - Locul 1 si locul 2 din Top Vanzari *(vezi punctul 6.c.).

b). TOMBOLA - tragere la sorti.  Pentru fiecare 25 EURO (fara TVA) din valoarea comenzilor de produse mentionat mai sus se acorda un PUNCT "AUSTRIA 2018". Pentru fiecare 10 puncte "AUSTRIA 2018" fiecare participant primeste un bilet la Tombola AUSTRIA 2018. Tombola se va desfasura ONLINE, la scurt timp dupa terminarea duratei oficiale a concursului.

Detaliile referitoare la defasuratea TOMBOLEI, modalitatile de difuzare si extragere vor fi furnizate cu cel putin o luna inainte.

 

6. Alte prevederi

a). Punctele "AUSTRIA 2018" vor fi acordate pe fiecare factura in parte. Se pot acorda doar punte intregi. Fractiile nu se iau in considerare si nu se reporteaza.

b). Stornarea produselor duce automat la stornarea punctelor aferente.

c). Punctele "AUSTRIA 2018" se acorda direct la fiecare factura in parte. Cu toate acestea, punctele devin valide numai dupa momentul platii integrale a facturilor aferente.

d). In acelasi spirit, desemnarea castigatorilor din Top Vanzari se face pe acelasi criteriu - se ia in calcul suma valorii facturilor pentru produse COLOP achitate integral la momentul tragerii la sorti.

e). Transportul Bucuresti -Viena se face cu avionul. Deplasarea in Austria se va face cu autocarul. Cheltuielile de transport cazare si masa sunt suportate de COLOP Romania si COLOP Austria incepand cu plecarea cu avionul din Bucuresti. Orice alte cheltuieli raman in sarcina participantilor (ex.: minibar, servicii hotel, asigurari, etc.).

f). Participantii sunt singurii responsabili pentru existenta documentelor necesare efectuarii calatoriei (ex.: carte Identitate sau Pasaport valid, asigurari de calatorie, etc.)